Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2671
Название: Методологія дослідження інтерактивного маркетингу в транскордонному співробітництві Карпатського Єврорегіону
Авторы: Гегедош, Крістіан Володимирович
Чучка, Іван Михайлович
Ключевые слова: інтерактивний маркетинг
транскордонне співробітництво
Карпатський Єврорегіон
інтерактивно-інформаційне забезпечення
Дата публикации: 2018
Издательство: Ужгород: Видавничий дім «Гельветика»
Описание: Гегедош К. В. Методологія дослідження інтерактивного маркетингу в транскордонному співробітництві Карпатського Єврорегіону / К. В. Гегедош // Сучасні тенденції розвитку міжнародних відносин та економіко-політичного процесу : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (5-6 жовтня 2018 року). - Ужгород, 2018. - С.171-174.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2671
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гегедош К..pdfМетодологія дослідження інтерактивного маркетингу в транскордонному співробітництві Карпатського Єврорегіону496.98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.