Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2669
Title: Роль бізнес-етикету в сфері туризму
Authors: Малець, Олександр Омелянович
Ільтьо, Галина Федорівна
Мороз, Федір Васильович
Keywords: етикет
бізнес-етикет
діловий етикет
види ділового спілкування
Issue Date: 2017
Abstract: Метою дослідження є оцінка основних норм поведінки та правил бізнес-етикету в сфері туризму різних країн світового ринку. Для отримання результатів дослідження використано загальнотеоретичні та спеціальні методи дослідження: історичний, аналізу та синтезу, абстрактно-логічний, структурний та інші. Інформаційною базою дослідження є монографії та наукові публікації зарубіжних і вітчизняних учених; інформація мережі Інтернет; результати власних досліджень. У статті розглянуті питання оцінки основних категорій, пов’язаних з діловим етикетом; принципи ділового етикету в сфері туристичної діяльності; проаналізовано ділове спілкування за способом обміну інформацією; оцінено стратегію і тактику, основні форми ділового спілкування; досліджено міжнародний діловий етикет в різних країнах світу; проаналізовано практику ведення ділових переговорів та підписання міжнародних угод. Запропоновано заходи щодо активізації формування світогляду фахівця з туристичного обслуговування в галузі бізнес-етикету. Це дало змогу визначити основні складові удосконалення бізнес-середовища при оцінці бізнес-етикету в сфері туризму.
Description: Малець, О. О. Роль бізнес-етикету в сфері туризму / О. О. Малець, Г. Ф. Ільтьо, Ф. В. Мороз // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - №Випуск 23 (18). - С.281-291
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2669
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n23-281-291.pdfРоль бізнес-етикету в сфері туризму430.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.