Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2659
Назва: Соціокультурна спрямованість іншомовної підготовки у вищій школі
Автори: Габовда, Анжеліка Міланівна
Ключові слова: іншомовна підготовка
професійна освіта
соціокультурний підхід
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається проблема формування соціокультурної компетентності майбутніх фахівців в умовах вищого навчального закладу. Визначено, що вивчення мови розцінюється як набуття знань та інтегрованих мовленнєвих умінь у їхній взаємодії, які диктують життєві ситуації. Виявлено, що розширення соціокультурної компетенції майбутніх фахівців передбачає етапи: активізацію вже відомого лексичного матеріалу з теми паралельно з відтворенням фахових знань з профільної дисципліни; наповнення нових понять зрозумілим змістом через наведення прикладів з професійної діяльності за обраним студентами фахом; закріплення нових понять уживанням їх у стандартних ситуаціях; усвідомлене використання засвоєного поняття в спонтанному мовленні в нестандартних ситуаціях з опорою на фахові знання.
Опис: Габовда А. М. Соціокультурна спрямованість іншомовної підготовки у вищій школі / А. М. Габовда // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.54-57.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2659
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
013.pdfСоціокультурна спрямованість іншомовної підготовки у вищій школі266.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.