Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2656| Назва: | Розвиток освіти в Угорщині: історико-педагогічний аспект |
| Автори: | Кобаль, Василь Іванович |
| Ключові слова: | періоди освіта триступенева структура навчання коледж університет перші університети Угорщини епоха Відродження Реформація радянська влада роки незалежності |
| Дата публікації: | 2016 |
| Видавництво: | МДУ |
| Короткий огляд (реферат): | У статті на основі узагальнених результатів дослідження особливостей історичного, суспільно-політичного та соціально-економічного розвитку Угорщини визначено шість періодів розвитку освіти Угорщини від Х ст. до початку ХХІ ст. Зазначено, що запити і потреби суспільства в різні історичні періоди сприяли розвитку загальної середньої, професійної та вищої освіти, які мали багато спільного з процесами у гуманітарній сфері інших європейських країн, хоча і були періоди занепаду, що було викликано війнами, тоталітарними режимами тощо. Подальший детальний аналіз історії освіти Угорщини дозволить виявити позитивні результати та недоліки в її розвитку, що може бути використано у реформуванні системи освіти в Україні. |
| Опис: | Кобаль В. І. Розвиток освіти в Угорщині: історико-педагогічний аспект / В. І. Кобаль // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.24-28. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2656 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 006.pdf | Розвиток освіти в Угорщині: історико-педагогічний аспект | 270.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.