Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2653
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравченко, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorДядченко, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-10-19T10:43:47Z-
dc.date.available2018-10-19T10:43:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2653-
dc.descriptionКравченко, Т. М. Використання краєзнавчих матеріалів при викладанні англійської мови для спеціальностей галузі туризму у ВНЗ / Т. М. Кравченко, О. В. Дядченко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - №Випуск 23 (18). - С.108-113en_US
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано використання краєзнавчого матеріалу як унікального дидактичного та мотиваційного засобу в процесі навчання англійської мови на початковому етапі вивчення та міжкультурної комунікації студентами ВНЗ. Аналізуючи, систематизуючи і узагальнюючи наукові праці багатьох учених, було розглянуто проблеми вивчення мови і культури, так як це дозволяє вдало поєднувати елементи країнознавства з мовними явищами, що є не лише засобом комунікації, а й засобом ознайомлення з новою дійсністю. Актуальність обраної теми пов’язана, перш за все, із зростаючими вимогами до рівня оволодіння іноземною мовою та міжкультурною комунікацією студентами ВНЗ та підвищеною зацікавленістю до пошуку ефективних засобів навчання іноземної мови та міжкультурної комунікації Під час дослідження використано загальнонаукові методи дослідження такі як аналізу, синтезу та порівняння – з метою вивчення об’єкта та предмета дослідження. У результаті дослідження було виділено та охарактеризовано єдність мови і національної культури, яка реалізується в ряді функцій: комунікативна функція - бути знаряддям передачі інформації від одного учасника акту комунікації іншому (ця функція при вивченні мови не може бути забезпечена, якщо в процесі навчання не будуть використані відомості про країну, оскільки саме вони нерідко визначають змістовний план як усної, так і писемної мови); культуроносна та накопичувальна. Практичне значення отриманих результатів полягає у розробленні методичних рекомендацій щодо застосування елементів лінгвокраїнознавства при навчанні англійської мови студентів спеціальності «Туризм».en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectтуристична галузьen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.subjectкраєзнавчі матеріалиen_US
dc.subjectінтернет-ресурсиen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectсфера обслуговуванняen_US
dc.titleВикористання краєзнавчих матеріалів при викладанні англійської мови для спеціальностей галузі туризму у ВНЗen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n23-108-113.pdfВикористання краєзнавчих матеріалів при викладанні англійської мови для спеціальностей галузі туризму у ВНЗ355.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.