Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2644
Title: Значення педагогічної персоналістики в системі педагогічних наук
Authors: Розман, Ірина Іллівна
Keywords: історико-педагогічний процес
радянське суспільство
освітні реформи
Issue Date: 2017
Abstract: У статті розглядається значення персоналістики для вивчення спадщини відомих і маловідомих вчених- педагогів. Розглянуто дослідження істориків педагогіки, щодо незаслужено забутих освітніх діячів минулого. Наголошено на особливостях освіти 60-х років ХХ століття. Доведено, що важливим напрямком сучасних педагогічних досліджень є саме персоналістичний. Встановлено, що активізуються дослідження творчості педагогів-новаторів окресленого часового проміжку − кінця ХХ століття. Встановлено, що середина 60-х рр. ХХ століття характеризується тим, що у загальноосвітніх школах відмовляються від професіоналізації. Науково-методичний та навчально-виховний процес носить інтернаціональний та спланований характер. Відбувається перенасичення освітньої програми, панує авторитарний стиль управління закладами освіти, переважають відтворювальні методи навчання, контролюєься та відбувається утиск навчання дітей рідною мовою; обов'язковим має бути вивчення російської.
Description: Розман, І. І. Значення педагогічної персоналістики в системі педагогічних наук / І. І. Розман // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - № 23 (18). - С.68-72
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2644
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
n23-68-72.pdfЗначення педагогічної персоналістики в системі педагогічних наук370.73 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!