Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2637
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПапп, Василь Васильович-
dc.contributor.authorЛужанська, Тетяна Юріївна-
dc.contributor.authorДеркач, В. Ю.-
dc.date.accessioned2018-10-18T09:40:19Z-
dc.date.available2018-10-18T09:40:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2637-
dc.descriptionПапп, В. В. Імідж як складова підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств / В. В. Папп, Т. Ю. Лужанська, В. Ю. Деркач // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - № 23 (18). - С.157-165en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуті питання оцінки іміджу туристичного підприємства та його складових елементів; визначено організаційні заходи, направлені на підвищення іміджу та конкурентоспроможності туристичного підприємства; оцінено основні іміджеві підходи з детальною характеристикою; проаналізовані методи дослідження конкурентних стратегій туристичного підприємства для підвищення його іміджу; обґрунтовано пропозиції щодо покращення становища туристичного підприємства на ринку.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectімідж туристичного підприємстваen_US
dc.subjectконкурентне середовищеen_US
dc.titleІмідж як складова підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n23-157-165.pdfІмідж як складова підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств391.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.