Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2637
Название: Імідж як складова підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств
Авторы: Папп, Василь Васильович
Лужанська, Тетяна Юріївна
Деркач, В. Ю.
Ключевые слова: імідж туристичного підприємства
конкурентне середовище
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуті питання оцінки іміджу туристичного підприємства та його складових елементів; визначено організаційні заходи, направлені на підвищення іміджу та конкурентоспроможності туристичного підприємства; оцінено основні іміджеві підходи з детальною характеристикою; проаналізовані методи дослідження конкурентних стратегій туристичного підприємства для підвищення його іміджу; обґрунтовано пропозиції щодо покращення становища туристичного підприємства на ринку.
Описание: Папп, В. В. Імідж як складова підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств / В. В. Папп, Т. Ю. Лужанська, В. Ю. Деркач // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - № 23 (18). - С.157-165
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2637
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
n23-157-165.pdfІмідж як складова підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств391.03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.