Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2637
Title: Імідж як складова підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств
Authors: Папп, Василь Васильович
Лужанська, Тетяна Юріївна
Деркач, В. Ю.
Keywords: імідж туристичного підприємства
конкурентне середовище
Issue Date: 2017
Abstract: У статті розглянуті питання оцінки іміджу туристичного підприємства та його складових елементів; визначено організаційні заходи, направлені на підвищення іміджу та конкурентоспроможності туристичного підприємства; оцінено основні іміджеві підходи з детальною характеристикою; проаналізовані методи дослідження конкурентних стратегій туристичного підприємства для підвищення його іміджу; обґрунтовано пропозиції щодо покращення становища туристичного підприємства на ринку.
Description: Папп, В. В. Імідж як складова підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств / В. В. Папп, Т. Ю. Лужанська, В. Ю. Деркач // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - № 23 (18). - С.157-165
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2637
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n23-157-165.pdfІмідж як складова підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств391.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.