Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2604
Назва: Особливості вивчення творів Лесі Українки у початкових класах
Автори: Попович, Надія Ференцівна
Ключові слова: українська дитяча література
вірш
авторська казка
композиція твору
Леся Українка
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті поданий аналіз особливостей вивчення творів Лесі Українки у початкових класах. Характеризуються твори різних жанрів відомої письменниці. Аналізуються вірші та авторські прозові казки. Вивчення творів для дітей Лесі Українки має важливе значення для навчально-виховного процесу початкової ланки освіти. Творчість письменниці для дітей пройнята світлими почуттями. ЇЇ твори сприяють розвитку в молодших школярів мислення, естетичних смаків, найкращих почуттів. Під час вивчення творів письменниці дуже важливою є робота над дикцією. У початкових класах така робота має на меті формування в учнів чистоти вимови звуків, складів, оволодіння артикуляційною вимовою.
Опис: Попович, Н. Ф. Особливості вивчення творів Лесі Українки у початкових класах / Н. Ф. Попович // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 1(5). - С.135-138
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2604
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
042.pdfОсобливості вивчення творів Лесі Українки у початкових класах378.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.