Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2599
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКончович, Катерина Тиберіївна-
dc.date.accessioned2018-10-13T08:02:40Z-
dc.date.available2018-10-13T08:02:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2599-
dc.descriptionКончович, К. Т. Основні аспекти підготовки майбутніх учителів іноземної мови до педагогічного спілкування / К. Т. Кончович // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 1(5). - С.120-123en_US
dc.description.abstractАналіз сучасних досліджень стосовно підготовки майбутніх учителів іноземної мови до педагогічного спілкування засвідчив, що основою комунікативної взаємодії на уроці є дидактична мова вчителя – сукупність вербалізованих професійно-комунікативних дій стосовно учнів з метою передачі думки та смислового впливу, спрямованих на вирішення комунікативно-пізнавальних завдань. Науковцями зазначається, що дидактична мова вчителя іноземної мови характеризується певними специфічними ознаками (зверненість, експресивність й емоційність, результативність, свідомість і творчість, автентичність, мовна адаптація тощо). Професійному спілкуванню вчителя іноземної мови властиві такі функції: навчально-виховна, організаційна, гностична, контролююча, корекційна, організатора міжкультурного спілкування.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмайбутні вчителі іноземної мовиen_US
dc.subjectпедагогічне спілкуванняen_US
dc.subjectпрофесійно-комунікативні діїen_US
dc.subjectмовленняen_US
dc.titleОсновні аспекти підготовки майбутніх учителів іноземної мови до педагогічного спілкуванняen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
037.pdfОсновні аспекти підготовки майбутніх учителів іноземної мови до педагогічного спілкування380.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.