Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2599
Назва: Основні аспекти підготовки майбутніх учителів іноземної мови до педагогічного спілкування
Автори: Кончович, Катерина Тиберіївна
Ключові слова: майбутні вчителі іноземної мови
педагогічне спілкування
професійно-комунікативні дії
мовлення
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Аналіз сучасних досліджень стосовно підготовки майбутніх учителів іноземної мови до педагогічного спілкування засвідчив, що основою комунікативної взаємодії на уроці є дидактична мова вчителя – сукупність вербалізованих професійно-комунікативних дій стосовно учнів з метою передачі думки та смислового впливу, спрямованих на вирішення комунікативно-пізнавальних завдань. Науковцями зазначається, що дидактична мова вчителя іноземної мови характеризується певними специфічними ознаками (зверненість, експресивність й емоційність, результативність, свідомість і творчість, автентичність, мовна адаптація тощо). Професійному спілкуванню вчителя іноземної мови властиві такі функції: навчально-виховна, організаційна, гностична, контролююча, корекційна, організатора міжкультурного спілкування.
Опис: Кончович, К. Т. Основні аспекти підготовки майбутніх учителів іноземної мови до педагогічного спілкування / К. Т. Кончович // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 1(5). - С.120-123
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2599
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
037.pdfОсновні аспекти підготовки майбутніх учителів іноземної мови до педагогічного спілкування380.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.