Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2589
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Алмашій, Іван Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-11T14:56:01Z | - |
dc.date.available | 2018-10-11T14:56:01Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2589 | - |
dc.description | Алмашій, І. І. Врахування кількісних характеристик системи "людина - природа" у формуванні екологічної культури молоді / І. І. Алмашій // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 1(5). - С.106-108 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглянуто поняття «екологічна культура», з врахуванням біологічноих, психічних та соціальних чинників розвитку людиниі. Зазначено, що екологічну культуру особистості необхідно розглядати з позиції екологовідповідного стилю життєдіяльності окремого індивіда, при взаємодії якого з навколишнім середовищем зберігаються об’єктивні показники життєдіяльності, тобто необхідні умови існування індивіда. Об’єктивними показниками у педагогічному дослідженні виступає: рівень знання про навколишнє середовище, наявність сформованих відповідних вмінь і навичок індивіда у системі «людина-природа». | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | екологічна культура | en_US |
dc.subject | екологічне виховання | en_US |
dc.subject | молодь | en_US |
dc.title | Врахування кількісних характеристик системи "людина - природа" у формуванні екологічної культури молоді | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
032.pdf | Врахування кількісних характеристик системи "людина - природа" у формуванні екологічної культури молод | 419.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.