Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2576
Название: Трансформація традиційної моделі навчання в контексті освітньої реформи
Авторы: Кухта, Марія Іванівна
Ключевые слова: традиційна модель навчання
репродуктивне навчання
продуктивне навчання
проект «Нова школа»
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито інноваційні зміни в традиційних підходах до навчання та їх очікувані результати відповідно до вимог освітньої реформи й основних положень проекту «Нова школа». Мета статті полягає в аналізі трансформаційних процесів від репродуктивної до продуктивної моделі навчання і мотиваційної готовності сучасного вчителя до впровадження відповідних змін. Використані нами теоретичні методи дослідження, зокрема порівняльний аналіз, систематизація, конкретизація, узагальнення, дозволили визначити базові поняття та виокремити актуальні аспекти проблеми дослідження. Трансформація репродуктивної моделі навчання забезпечується упровадженням у педагогічний процес змін, що стосуються: позиції вчителя і учнів, способів організації і контролю навчальних досягнень, орієнтації на групові форми навчання.
Описание: Кухта, М. І. Трансформація традиційної моделі навчання в контексті освітньої реформи / М. І. Кухта // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 1(5). - С.23-25
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2576
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
006.pdfТрансформація традиційної моделі навчання в контексті освітньої реформи368.54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.