Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2572
Назва: Бренд території міста в контексті стратегічного управління сферою туризму
Автори: Папп, Василь Васильович
Лужанська, Тетяна Юріївна
Бошота, Неля Василівна
Ключові слова: туристська дестинація
бренд території
бренд міста
інвестиційний імідж
привабливість території
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є визначення основних підходів до оцінки туристичного бренду міста Мукачево. Для отримання результатів дослідження використано загальнотеоретичні та спеціальні методи економічного дослідження: історичний, аналізу та синтезу, статистико-економічний, абстрактно-логічний, прогнозно-аналітичний та інші. У статті розглянуті питання розвитку туристичної дестинації з метою оцінки брендингу міста; за допомогою методу ітерації, SWOT-аналізу визначено програмно-цільові аспекти управління сферою туризму міста Мукачево; проаналізовано формування бренду міста Мукачево з позицій сукупності основних цінностей; оцінено взаємозв’язок між стратегічними, операційними цілями та завданнями у контексті розвитку туризму в місті Мукачево для подальшого формування іміджу міста. Запропоновано заходи щодо активізації розвитку туризму на території міста Мукачево. Це дало змогу визначити очікувані результати від реалізації стратегії розвитку туризму міста Мукачево на перспективу. Визначено, що стратегічною метою розвитку туризму в м. Мукачево є створення сприятливого організаційно-правового та економічного середовища для розвитку цієї галузі, формування конкурентоспроможного вітчизняного туристичного продукту на підставі ефективного використання природного та історико-культурного потенціалу, забезпечення соціально-економічних інтересів та екологічної безпеки. Саме тому надано практичні пропозиції по формуванню підприємницької діяльності в сфері туризму міста Мукачево. Це дозволить посилити інтеграційну оцінку туристичного потенціалу міста Мукачево з питань просування бренду території. Подальшого дослідження потребують питання удосконалення методики оцінки бренду території з позицій конкурентоспроможності.
Опис: Папп, В. В. Бренд території міста в контексті стратегічного управління сферою туризму / В. В. Папп, Т. Ю. Лужанська, Н. В. Бошота // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка" : збірник наукових праць / гол. ред. Т.В. Черничко. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 2(8). - С.133-141
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2572
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2-8-2-2017-20.pdfБренд території міста в контексті стратегічного управління сферою туризму535.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.