Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2557
Назва: Способи використання QR-кодів у практичній підготовці вчителів іноземних мов
Автори: Гарапко, Віталія Іванівна
Шебак, Наталія Іванівна
Ключові слова: інформатизація освіти
мобільні технології
QR-технології
взаємодія викладача і студента
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Устатті на базі методів порівняння та класифікації визначено способи використання QR-кодів під час практичного навчання студентів, майбутніх вчителів іноземних мов. Акцентовано увагу на мотиваційному факторі використання QR-кодів, як сучасної мобільної технології. Висвітлено роль викладача як керівника та модератора процесу впровадження мобільних технологій у процес підготовки вчителів іноземних мов. Продемонстровано практичність використання QR-кодів у освітньому процесі навчання студентів спеціальності: Середня освіта (англійська мова та зарубіжна література».Надано оцінку деяким з способів використання QR-кодів у практичній підготовці вчителів іноземних мов.
Опис: Гарапко, В. І. Способи використання QR-кодів у практичній підготовці вчителів іноземних мов / В. І. Гарапко, Н. І. Щебак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 2(6). - С.169-171
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2557
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
052.PDFСпособи використання QR-кодів у практичній підготовці вчителів іноземних мов330.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.