Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2528
Title: Особливості становлення інтерактивно - інформаційного забезпечення в європейських інституціях транскордонної співпраці
Authors: Гегедош, Крістіан Володимирович
Keywords: інтерактивний маркетинг
транскордонне співробітництво
онлайн платформи
маркетингові параметри
єврорегіони
Issue Date: 2018
Publisher: Одеса
Abstract: У статті досліджено сучасний механізм міжнародних інформаційних відносин у єврорегіональних суб’єктів транскордонного співробітництва. Розроблений методичний підхід щодо оцінки інструментів інтерактивного маркетингу в контексті аналізу онлайн платформ у відповідних міжрегіональних інституційних об’єднань. Проаналізовано та надано характеристику європейських онлайн платформ із ступенем використання інструментів інтерактивного маркетингу. Доведено, що сучасне інформаційне забезпечення з використанням необхідних маркетингових параметрів відіграє значну роль в підвищенні ефективності транскордонного співробітництва.
Description: Гегедош К. В. Особливості становлення інтерактивно - інформаційного забезпечення в європейських інституціях транскордонної співпраці / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології: науковий журнал / голов. ред. М. А. Окландер. - Одеса, 2018. - Том 2, № 3. - С. 24-47.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2528
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гегедош К..pdfОсобливості становлення інтерактивно - інформаційного забезпечення в європейських інституціях транскордонної співпраці1.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.