Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2522
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-25T14:16:03Z | - |
dc.date.available | 2018-09-25T14:16:03Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2522 | - |
dc.description | Щербан, Т. Д. Психологічні особливості толерантності у педагогічному спілкуванні / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 1(7). - С.254-257 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядаються теоретичні засади толерантності у спілкуванні. Толерантність реалізовується у бажанні особистості досягнути взаєморозуміння. Складові толерантності у спілкуванні можна розглядати як рівень техніки (комунікативна компетентність) і рівень стратегії (особистісні особливості). Толерантне спілкування у навчанні – основа комунікативної компетентності вчителя. Доведено, що найбільш продуктивним, з позицій толерантності, є діалогічний стиль спілкування з учнями. Протилежним стилем до діалогічного вважаємо авторитарно-монологічний. Толерантне спілкування відіграє важливу роль у формуванні професіоналізму вчителя. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | толерантність | en_US |
dc.subject | толерантне спілкування | en_US |
dc.subject | толерантна взаємодія | en_US |
dc.subject | комунікативна компетентність | en_US |
dc.subject | стиль спілкування | en_US |
dc.title | Психологічні особливості толерантності у педагогічному спілкуванні | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
074.PDF | Психологічні особливості толерантності у педагогічному спілкуванн | 286.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.