Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2522
Назва: Психологічні особливості толерантності у педагогічному спілкуванні
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Ключові слова: толерантність
толерантне спілкування
толерантна взаємодія
комунікативна компетентність
стиль спілкування
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретичні засади толерантності у спілкуванні. Толерантність реалізовується у бажанні особистості досягнути взаєморозуміння. Складові толерантності у спілкуванні можна розглядати як рівень техніки (комунікативна компетентність) і рівень стратегії (особистісні особливості). Толерантне спілкування у навчанні – основа комунікативної компетентності вчителя. Доведено, що найбільш продуктивним, з позицій толерантності, є діалогічний стиль спілкування з учнями. Протилежним стилем до діалогічного вважаємо авторитарно-монологічний. Толерантне спілкування відіграє важливу роль у формуванні професіоналізму вчителя.
Опис: Щербан, Т. Д. Психологічні особливості толерантності у педагогічному спілкуванні / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 1(7). - С.254-257
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2522
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
074.PDFПсихологічні особливості толерантності у педагогічному спілкуванн286.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.