Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2514
Title: Зміст і структура лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів
Authors: Фенцик, Оксана Миколаївна
Keywords: компетентність
лінгвометодична компетентність
професійна лінгвометодична підготовка
Issue Date: 2018
Abstract: У статті розкрито сутність поняття лінгвометодична компетентність вчителя початкової школи, подано його структуру. Автор визначає, що лінгвометодична компетентність вчителя початкових класів є інтегративною єдністю сформованих предметно-фахових знань, умінь і навичок та досвіду навчально-методичної роботи, готовності та здатності творчо розв’язувати професійні завдання, які необхідні для якісного проектування, організації навчально-виховної роботи та здійснення продуктивної процесуально-технологічної діяльності на уроках української мови та літературного читання. Формування лінгвометодичної компетентності – це процес набуття педагогом сукупності компетенцій (мовно-літературної, соціокультурної, предметно-методичної та технологічної, діяльнісної, прогнозувально-рефлексивної, контрольно-оцінювальної), що дозволяють успішно здійснювати професійну діяльність, реалізовувати і впроваджувати інноваційні методики для підвищення якості мовно-літературної освіти у початковій школі.
Description: Фенцик, О. М. Зміст і структура лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів / О. М. Фенцик // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 1(7). - С.200-203
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2514
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
058.PDFЗміст і структура лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів401.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.