Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2488
Title: Використання виховного аспекту авторитету та ефекту присутності для духовно-морального зростання особистості дитини-історична проекція
Authors: Зданевич, Л. В.
Попович, Оксана Михайлівна
Keywords: особистість
авторитет
гуманізм
присутність
рівність
духовність
мораль
духовно-моральне зростання особистості дитини
історична проекція
Issue Date: 2018
Publisher: Запоріжжя : Класичний приватний університет
Abstract: У статті здійснено аналіз історичного аспекту використання авторитету наставника й ефекту присутності в духовно-моральному вихованні дитини. Доцільність дослідження зумовлена актуальною суперечністю між потребою переходу від гуманізації й гуманітаризації виховного процесу в навчально-виховному закладі до створення середовища духовного самовдосконалення особистості дитини та відсутністю точного розуміння духовно-моральних концептів, чітких цільових установок і педагогічно доцільних засобів їх втілення. Акцентовано увагу на актуальних для сьогодення пропозиціях О. Духновича щодо застосування ефекту присутності вихователя-авторитета через систематику проявів патріотичних почуттів, побутової чесності, працелюбності, гідної поведінки, активної громадянської позиції.
Description: Зданевич Л. В. Використання виховного аспекту авторитету та ефекту присутності для духовно-морального зростання особистості дитини-історична проекція / Л. В. Зданевич, О. М. Попович // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : збірник наукових праць. - Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2018. - Випуск 58-59(111-112). - С.18-25.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2488
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Попович О.М. стаття Запоріжжя 2018.pdfВикористання виховного аспекту авторитету та ефекту присутності для духовно-морального зростання особистості дитини-історична проекція569.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.