Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2485
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧерепаня, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorРусин, Надія Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-09-20T13:43:11Z-
dc.date.available2018-09-20T13:43:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2485-
dc.descriptionЧерепаня, Н. І. Психолого-педагогічні умови розвитку моральної позиції вихователя дошкільного навчального закладу у процесі самоосвіти / Н. І. Черепаня, Н. М. Русин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 1(7). - С.129-132en_US
dc.description.abstractУ статті розкрито психолого-педагогічні умови розвитку та формування моральної позиції вихователя дошкільного навчального закладу в процесі самоосвіти. Автором закцентовано увагу на доцільності розвитку моральних потреб вихователів дошкільних навчальних закладів, потреб в професійній самоосвіті, саморозвитку, професійних знаннях, потреб в самовизначенні.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectвиховательen_US
dc.subjectсамоосвітаen_US
dc.subjectсамовизначенняen_US
dc.subjectсаморозвитокen_US
dc.titleПсихолого-педагогічні умови розвитку моральної позиції вихователя дошкільного навчального закладу у процесі самоосвітиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
035.PDFПсихолого-педагогічні умови розвитку моральної позиції вихователя дошкільного навчального закладу у процесі самоосвіти275.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.