Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2483
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихайлова, Катерина Василівна-
dc.contributor.authorВолошин, Надія Петрівна-
dc.date.accessioned2018-09-20T12:04:28Z-
dc.date.available2018-09-20T12:04:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2483-
dc.descriptionМихайлова, К. В. Ефективність самостійної роботи студентів у процесі теоретичної та практичної підготовки фахівців з дошкільної освіти / К. В. Михайлова, Н. П. Волошин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 1(7). - С.118-121en_US
dc.description.abstractУ статті висвітлена проблема ролі самостійної роботи студентів з метою засвоєння ними теоретичних знань з психолого-педагогічних дисциплін та формування умінь застосовувати їх під час педагогічної практики у системі підготовки фахівців з дошкільної освіти. Розкрито методи та прийоми керівництва педагічною практикою студентів у базових закладах дошкільної освіти, а також роль самостійної роботи студентів у процесі організації навчально-виховного процесу з дітьми дошкільного віку, проведенні науково-дослідницької роботи та формуванні основ педагогічної майстерності.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectпедагог-новаторen_US
dc.subjectпедагогічна майстерністьen_US
dc.subjectгуманізмen_US
dc.subjectпедагогічне прогнозуванняen_US
dc.titleЕфективність самостійної роботи студентів у процесі теоретичної та практичної підготовки фахівців з дошкільної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
032.PDFЕфективність самостійної роботи студентів у процесі теоретичної та практичної підготовки фахівців з дошкільної освіти304.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.