Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2481
Назва: Інформаційно-комунікативні технології в оптимізації підготовки сучасного освітнього фахівця
Автори: Ксенофонтов, Сергій Саввич
Ключові слова: інтерактивне навчання
моделі освітніх компетенцій
технології педагогічного супроводження
андрагогічна модель навчання
ситуаційно-векторні заняття
крос-дисциплінарна компетентність
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Представлено науковий особистісний досвід систематизації та вдосконалення наявних освітніх інформаційно-комунікативних можливостей щодо оптимізації підготовки сучасного фахівця педагогічної сфери.Інтерактивний модуль дисципліни (як типовий зразок використання освітньої технології модульного підходу), робота у малих групах (фактичний приклад технології педагогічного супроводження), андрагогічна модель навчання є солідним фундаментом забезпечення високого рівня професіоналізму професорсько-викладацького складу університету.
Опис: Ксенофонтов, С. С. Інформаційно-комунікативні технології в оптимізації підготовки сучасного освітнього фахівця / С. С. Ксенофонтов // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 1(7). - С.105-107
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2481
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
028.PDFІнформаційно-комунікативні технології в оптимізації підготовки сучасного освітнього фахівця283.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.