Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2481
Title: | Інформаційно-комунікативні технології в оптимізації підготовки сучасного освітнього фахівця |
Authors: | Ксенофонтов, Сергій Саввич |
Keywords: | інтерактивне навчання моделі освітніх компетенцій технології педагогічного супроводження андрагогічна модель навчання ситуаційно-векторні заняття крос-дисциплінарна компетентність |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | Представлено науковий особистісний досвід систематизації та вдосконалення наявних освітніх інформаційно-комунікативних можливостей щодо оптимізації підготовки сучасного фахівця педагогічної сфери.Інтерактивний модуль дисципліни (як типовий зразок використання освітньої технології модульного підходу), робота у малих групах (фактичний приклад технології педагогічного супроводження), андрагогічна модель навчання є солідним фундаментом забезпечення високого рівня професіоналізму професорсько-викладацького складу університету. |
Description: | Ксенофонтов, С. С. Інформаційно-комунікативні технології в оптимізації підготовки сучасного освітнього фахівця / С. С. Ксенофонтов // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 1(7). - С.105-107 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2481 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
028.PDF | Інформаційно-комунікативні технології в оптимізації підготовки сучасного освітнього фахівця | 283.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.