Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2443
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПапп, Василь Васильович-
dc.contributor.authorБошота, Неля Василівна-
dc.date.accessioned2018-09-18T11:54:02Z-
dc.date.available2018-09-18T11:54:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2443-
dc.descriptionПапп, В. В. Роль соціальних та бізнес-мереж у діяльності туристичних підприємств / В. В. Папп, Н. В. Бошота // Економіка та суспільство : електронний науковий фаховий журнал. - Мукачево, 2018. - №14. - С.619-625en_US
dc.description.abstractУ статті досліджено роль соціальних та бізнес-мереж в активізації розвитку туристичної діяльності. Визначено низку переваг використання мережевого підходу до діяльності туристичних підприємств на сучасному етапі. Окреслено важливість використання маркетингової стратегії туристичного підприємства з використанням Інтернет-технологій. Наголошено на перевагах функціонування туристичних асоціацій та доцільності членства у них туристичних підприємств для вирішення стратегічних питань розвитку галузі. Запропоновано напрями активізації діяльності соціальних та бізнес-мереж у туризмі на найближчу перспективу.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectмережаen_US
dc.titleРоль соціальних та бізнес-мереж у діяльності туристичних підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Папп.pdfРоль соціальних та бізнес-мереж у діяльності туристичних підприємств342.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.