Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2443
Название: Роль соціальних та бізнес-мереж у діяльності туристичних підприємств
Авторы: Папп, Василь Васильович
Бошота, Неля Василівна
Ключевые слова: туризм
підприємство
мережа
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено роль соціальних та бізнес-мереж в активізації розвитку туристичної діяльності. Визначено низку переваг використання мережевого підходу до діяльності туристичних підприємств на сучасному етапі. Окреслено важливість використання маркетингової стратегії туристичного підприємства з використанням Інтернет-технологій. Наголошено на перевагах функціонування туристичних асоціацій та доцільності членства у них туристичних підприємств для вирішення стратегічних питань розвитку галузі. Запропоновано напрями активізації діяльності соціальних та бізнес-мереж у туризмі на найближчу перспективу.
Описание: Папп, В. В. Роль соціальних та бізнес-мереж у діяльності туристичних підприємств / В. В. Папп, Н. В. Бошота // Економіка та суспільство : електронний науковий фаховий журнал. - Мукачево, 2018. - №14. - С.619-625
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2443
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Папп.pdfРоль соціальних та бізнес-мереж у діяльності туристичних підприємств342.85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.