Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2443
Title: Роль соціальних та бізнес-мереж у діяльності туристичних підприємств
Authors: Папп, Василь Васильович
Бошота, Неля Василівна
Keywords: туризм
підприємство
мережа
Issue Date: 2018
Abstract: У статті досліджено роль соціальних та бізнес-мереж в активізації розвитку туристичної діяльності. Визначено низку переваг використання мережевого підходу до діяльності туристичних підприємств на сучасному етапі. Окреслено важливість використання маркетингової стратегії туристичного підприємства з використанням Інтернет-технологій. Наголошено на перевагах функціонування туристичних асоціацій та доцільності членства у них туристичних підприємств для вирішення стратегічних питань розвитку галузі. Запропоновано напрями активізації діяльності соціальних та бізнес-мереж у туризмі на найближчу перспективу.
Description: Папп, В. В. Роль соціальних та бізнес-мереж у діяльності туристичних підприємств / В. В. Папп, Н. В. Бошота // Економіка та суспільство : електронний науковий фаховий журнал. - Мукачево, 2018. - №14. - С.619-625
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2443
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Папп.pdfРоль соціальних та бізнес-мереж у діяльності туристичних підприємств342.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.