Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2357
Название: Електронна дистрибуція на ринку молочної продукції як необхідна складова вчасної поставки товару
Авторы: Бочко, Олена Юріївна
Донець, Дмитро Михайлович
Ключевые слова: електронна дистрибуція
товар
управління ланцюгами поставок
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): Мета статті полягає обґрунтуванні необхідності використання електронної дистрибуції на ринку молочної продукції для вчасної поставки товару. Застосовано загальнонаукові методи дослідження: індукції та дедукції, системного аналізу, метод визначення причинно-наслідкових зв’язків. В статті обґрунтовано поняття «дистрибуція», вказані можливі варіанти руху товарів від виробника до споживача. Доведено, що дистрибуція на ринку молочної продукції є однією з найважливіших частин логістичного ланцюга, оскільки дає можливість зробити продукт доступним у певному місці та у вказаний час відповідно до потреб та очікувань споживача. Автором вказано чинники, які впливають на вибір прямого чи непрямого способу доставки продукту кінцевим покупцям: вид продукту, обсягу цільового ринку, ресурсів компанії, компетентності та можливості працювати з посередниками і т.д. Виявлено, що рішення вибрати прямий чи непрямий спосіб доставки продукту кінцевим покупцям залежить від багатьох чинників: від виду продукту, обсягу цільового ринку, ресурсів компанії, компетентності та можливості працювати з посередниками. Доведено, що дистрибуція здійснюється відповідно до діяльності, спрямованої на прибуток, включаючи інтегровані процеси планування, організації та контролю потоку продуктів. Обґрунтовано шляхи практичної реалізації процесу електронної дистрибуції на ринку.
Описание: Бочко, О. Ю. Електронна дистрибуція на ринку молочної продукції як необхідна складова вчасної поставки товару / О. Ю. Бочко, Д. М. Донець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка" : збірник наукових праць / гол. ред. Т.В. Черничко. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 1(9). - С. 53-57
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2357
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1-9-1-2018-7.pdfЕлектронна дистрибуція на ринку молочної продукції як необхідна складова вчасної поставки товару405.13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.