Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2349
Назва: Автобіографія як історико-педагогічне джерело
Автори: Розман, Ірина Іллівна
Ключові слова: автобіографія
педагогічна персоналія
історико-педагогічна наука
мемуаристика
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Автобіографія є цінним джерелом особового походження гцодо дослідження як окремих педагогічних персоналій, так і розвитку української педагогічної думки й історико-педагогїчної науки загалом. У статті стисло проаналізовано особливості джерельної бази біографічних досліджень у сучасній історико-педагогічній науці. Розглянуто основні компоненти наукової біографії. Автор аналізує витоки становлення біографічного методу як інструменту наукового дослідження персоналії, джерела біографічного матеріалу. При використанні автобіографії як історпко-педагогічного джерела дослідник повинен мати широку ерудицію та володіти відповідним рівнем джерелознавчої культури, розуміти змістові особливості різних жанрів мемуаристики та знатися на методах і прийомах їхнього критично-конструктивного аналізу.
Опис: Розман І. І. Автобіографія як історико-педагогічне джерело / І. І. Розман // Молодь і ринок. - 2018. - № 5(160). - С. 63-68
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2349
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розман № 27 Документ.pdfАвтобіографія як історико-педагогічне джерело2.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.