Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2345
Назва: Візуальний образ як засіб забезпечення ефективності комерційної реклами
Автори: Дочинець, Н. М
Кампо, Г. М.
Гаврилець, Олеся Василівна
Ключові слова: реклама
образ
комерція
комунікація
візуальний
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості візуального образу в комерційній рекламі. Визначено його переваги над вербальною компонентою, обґрунтовано критерії ефективності, розглянуто найпоширеніші прийоми створення.
Опис: Дочинець Н. М. Візуальний образ як засіб забезпечення ефективності комерційної реклами / Н. М. Дочинець, Г. М. Кампо, О. В. Гаврилець // Вісник Закарпатського художнього інституту. - 2014. - Вип. 5. - С. 63-70.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2345
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гаврилець О. В. 3.pdfВізуальний образ як засіб забезпечення ефективності комерційної реклами1.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.