Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2345
Название: Візуальний образ як засіб забезпечення ефективності комерційної реклами
Авторы: Дочинець, Н. М
Кампо, Г. М.
Гаврилець, Олеся Василівна
Ключевые слова: реклама
образ
комерція
комунікація
візуальний
Дата публикации: 2014
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано особливості візуального образу в комерційній рекламі. Визначено його переваги над вербальною компонентою, обґрунтовано критерії ефективності, розглянуто найпоширеніші прийоми створення.
Описание: Дочинець Н. М. Візуальний образ як засіб забезпечення ефективності комерційної реклами / Н. М. Дочинець, Г. М. Кампо, О. В. Гаврилець // Вісник Закарпатського художнього інституту. - 2014. - Вип. 5. - С. 63-70.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2345
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гаврилець О. В. 3.pdfВізуальний образ як засіб забезпечення ефективності комерційної реклами1.34 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.