Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2345
Titel: Візуальний образ як засіб забезпечення ефективності комерційної реклами
Autoren: Дочинець, Н. М
Кампо, Г. М.
Гаврилець, Олеся Василівна
Stichwörter: реклама
образ
комерція
комунікація
візуальний
Erscheinungsdatum: 2014
Zusammenfassung: У статті проаналізовано особливості візуального образу в комерційній рекламі. Визначено його переваги над вербальною компонентою, обґрунтовано критерії ефективності, розглянуто найпоширеніші прийоми створення.
Beschreibung: Дочинець Н. М. Візуальний образ як засіб забезпечення ефективності комерційної реклами / Н. М. Дочинець, Г. М. Кампо, О. В. Гаврилець // Вісник Закарпатського художнього інституту. - 2014. - Вип. 5. - С. 63-70.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2345
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Гаврилець О. В. 3.pdfВізуальний образ як засіб забезпечення ефективності комерційної реклами1.34 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.