Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2343
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.date.accessioned2018-08-27T09:05:47Z-
dc.date.available2018-08-27T09:05:47Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2343-
dc.descriptionГаврилець О. В. Франчайзинговий бізнес України в період кризи / О. В. Гаврилець // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2016. - Вип. 1(01). - С. 49-52.en_US
dc.description.abstractНа сьогодні Україна перебуває у глибокій політичній і соціальній кризі, що спонукає до пошуку нових форм та підходів до ведення бізнесу. У результаті актуальності набувають франчайзингові мережі, досвід впровадження яких засвідчує позитивні зрушення в економічній діяльності як окремих суб’єктів господарювання, так і ринку в цілому. У статті досліджено та проаналізовано характерні риси бізнес-франшиз та фактори впливу на їх реалізацію, що представляє значний науковий і практичний інтерес.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectфранчайзингen_US
dc.subjectконцесійна угодаen_US
dc.subjectфранчайзіen_US
dc.titleФранчайзинговий бізнес України в період кризиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гаврилець О. В. 1.pdfФранчайзинговий бізнес України в період кризи231.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.