Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2343
Назва: Франчайзинговий бізнес України в період кризи
Автори: Гаврилець, Олеся Василівна
Ключові слова: франчайзинг
концесійна угода
франчайзі
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): На сьогодні Україна перебуває у глибокій політичній і соціальній кризі, що спонукає до пошуку нових форм та підходів до ведення бізнесу. У результаті актуальності набувають франчайзингові мережі, досвід впровадження яких засвідчує позитивні зрушення в економічній діяльності як окремих суб’єктів господарювання, так і ринку в цілому. У статті досліджено та проаналізовано характерні риси бізнес-франшиз та фактори впливу на їх реалізацію, що представляє значний науковий і практичний інтерес.
Опис: Гаврилець О. В. Франчайзинговий бізнес України в період кризи / О. В. Гаврилець // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2016. - Вип. 1(01). - С. 49-52.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2343
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гаврилець О. В. 1.pdfФранчайзинговий бізнес України в період кризи231.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.