Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2343
Название: Франчайзинговий бізнес України в період кризи
Авторы: Гаврилець, Олеся Василівна
Ключевые слова: франчайзинг
концесійна угода
франчайзі
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): На сьогодні Україна перебуває у глибокій політичній і соціальній кризі, що спонукає до пошуку нових форм та підходів до ведення бізнесу. У результаті актуальності набувають франчайзингові мережі, досвід впровадження яких засвідчує позитивні зрушення в економічній діяльності як окремих суб’єктів господарювання, так і ринку в цілому. У статті досліджено та проаналізовано характерні риси бізнес-франшиз та фактори впливу на їх реалізацію, що представляє значний науковий і практичний інтерес.
Описание: Гаврилець О. В. Франчайзинговий бізнес України в період кризи / О. В. Гаврилець // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2016. - Вип. 1(01). - С. 49-52.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2343
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гаврилець О. В. 1.pdfФранчайзинговий бізнес України в період кризи231.22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.