Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2342
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧучка, Іван Михайлович-
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.date.accessioned2018-08-27T08:33:02Z-
dc.date.available2018-08-27T08:33:02Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2342-
dc.descriptionЧучка І. М. Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці / І. М. Чучка, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 11. - С. 296-304.en_US
dc.description.abstractУ статті досліджено споживачів освітніх послуг та роль маркетингу в їх професійному становленні. Проаналізовано мотиваційну складову професійного становлення учасників дослідження. Визначено та оцінено основні споживчі потреби та бар’єри у становленні та надбанні фахової компетенції маркетолога на ринку праці та рівня попиту на неї.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетологen_US
dc.subjectринок праціen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectпрофесійний досвідen_US
dc.titleМаркетингові засади підготовки фахівців на ринку праціen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чучка І. М. 3pdf.pdfМаркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці255.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.