Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2337Langanzeige der Metadaten
| DC Element | Wert | Sprache |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | - |
| dc.date.accessioned | 2018-08-23T08:39:19Z | - |
| dc.date.available | 2018-08-23T08:39:19Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2337 | - |
| dc.description | Товканець Г. В. Перцептивні аспекти педагогічної взаємодії / Г. В. Товканець // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота". - 2018. - Вип. 1(42). - С. 242-245. | en_US |
| dc.description.abstract | В статті розглядається проблема перцепції у педагогічній взаємодії. Метою статті є обґрунтування особливостей перцепції в педагогічній взаємодії. Завданнями дослідження: обґрунтування теоретичних підходів щодо перцепції у педагогічній взаємодії та визначення особливостей сприймання суб’єктів у міжособистісному спілкуванні. У дослідженні використані методи аналізу, систематизації та концептуалізації наукових ідей, узагальнення. Підкреслено, що в міжособистісній комунікації як особлива проблема виступає інтерпретація повідомлення, що надійшло від педагога до учня і навпаки. Виявлено найбільш важливі властивості суб’єкта сприйняття: активність, інтегративність, субстанціальність, двоплановість. При здійсненні педагогічної взаємодії важливими є психологічні механізми взаємосприйняття і розуміння людьми один одного: ідентифікація, емпатія, рефлексія, казуальна атрибуція, установки. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.subject | педагогічна взаємодія | en_US |
| dc.subject | перцепція | en_US |
| dc.subject | міжособистісне спілкування | en_US |
| dc.title | Перцептивні аспекти педагогічної взаємодії | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Enthalten in den Sammlungen: | Статті | |
Dateien zu dieser Ressource:
| Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Товканець 20.pdf | Перцептивні аспекти педагогічної взаємодії | 265.22 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.