Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/232
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорнієнко, Інокентій Олексійович-
dc.date.accessioned2017-11-06T14:24:37Z-
dc.date.available2017-11-06T14:24:37Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/232-
dc.description.abstractВ статті обговорюються результати дослідження опанувальної поведінки студентів у ситуації іспиту, зокрема: рівень стресогенності та динаміка тривожності даної ситуації для особистості юнака до і після іспиту, кореляційний зв’язок типів тривожності та її зв’язок з репертуаром стратегій копінг поведінки студентів. Визначено основні особливості опанування з ситуаціями іспиту. Проведено порівняння результатів дослідження різних вікових груп респондентів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць;Випуск 18-
dc.subjectкопінгen_US
dc.subjectопануванняen_US
dc.subjectстратегії копінг поведінкиen_US
dc.subjectстресогенністьen_US
dc.subjectтривожністьen_US
dc.subjectжиттєстійкістьen_US
dc.titleДослідження копінг–стратегій студентів з різним рівнем тривожності в ситуації іспитуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10r.pdfДослідження копінг–стратегій студентів з різним рівнем тривожності в ситуації іспиту566.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.