Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/232
Назва: Дослідження копінг–стратегій студентів з різним рівнем тривожності в ситуації іспиту
Автори: Корнієнко, Інокентій Олексійович
Ключові слова: копінг
опанування
стратегії копінг поведінки
стресогенність
тривожність
життєстійкість
Дата публікації: 2012
Серія/номер: Збірник наукових праць;Випуск 18
Короткий огляд (реферат): В статті обговорюються результати дослідження опанувальної поведінки студентів у ситуації іспиту, зокрема: рівень стресогенності та динаміка тривожності даної ситуації для особистості юнака до і після іспиту, кореляційний зв’язок типів тривожності та її зв’язок з репертуаром стратегій копінг поведінки студентів. Визначено основні особливості опанування з ситуаціями іспиту. Проведено порівняння результатів дослідження різних вікових груп респондентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/232
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10r.pdfДослідження копінг–стратегій студентів з різним рівнем тривожності в ситуації іспиту566.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.