Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2329
Название: Особливості розвитку початкової освіти в європейських країнах
Авторы: Товканець, Ганна Василівна
Ключевые слова: початкова школа
європейські країни
учні
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): В статті розглядаються особливості розвитку початкової освіти в європейських країнах. Обгрунтовано, що критеріями початкової освіти є систематичне навчання основним знанням, навичкам і компетенціям; типовий вік учнів і тривалість навчання;здійснення організації навчання одним учителем. Проаналізовано особливості організації початкової освіти у Великій Британії, Ірландії, Німеччині, Фінляндії, Чехії. Визначено, що навчання на рівні початкової освіти в Україні ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів, пріоритетним завданням є мотивація учнів та формування у них уміння самостійно вчитися.
Описание: Товканець Г. В. Особливості розвитку початкової освіти в європейських країнах / Г. В. Товканець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія". - 2016. - Вип. 1(3). - С. 154-158.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2329
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Товканець 11.pdfОсобливості розвитку початкової освіти в європейських країнах675.41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.