Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2324Полная запись метаданных
| Поле DC | Значение | Язык |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | - |
| dc.date.accessioned | 2018-08-20T14:05:06Z | - |
| dc.date.available | 2018-08-20T14:05:06Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2324 | - |
| dc.description | Товканець Г. В. Історико-педагогічні аспекти формування вищої економічної школи в Словаччині / Г. В. Товканець // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія. "Педагогіка". - 2010. - № 3. - С. 135-140. | en_US |
| dc.description.abstract | Розглядаються питання розвитку економічної думки та вищої економічної школи в Словаччині у ХХ ст. Акцентовано увагу на розвитку закладів системи професійної вищої освіти та наукових установ, де досліджуються проблеми економіки. Відображено погляди представників словацької економічної школи на актуальні питання економічної теорії та економічної освіти. Стисло проаналізована освітня діяльність М. Балудянського, М. Ходжі, К. Стодоли та їх вплив на формування європейської та світової вищої професійної школи і економічної освіти. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.subject | економічна школа | en_US |
| dc.subject | вища економічна освіта | en_US |
| dc.subject | словацька економічна думка | en_US |
| dc.subject | університет | en_US |
| dc.title | Історико-педагогічні аспекти формування вищої економічної школи в Словаччині | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Располагается в коллекциях: | Статті | |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Товканець 6 .pdf | Історико-педагогічні аспекти формування вищої економічної школи в Словаччині | 292.86 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.