Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2316Полная запись метаданных
| Поле DC | Значение | Язык | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Фізеші, Октавія Йосипівна | - | 
| dc.date.accessioned | 2018-08-17T07:43:09Z | - | 
| dc.date.available | 2018-08-17T07:43:09Z | - | 
| dc.date.issued | 2013 | - | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2316 | - | 
| dc.description | Фізеші О.Й. Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи / О. Й. Фізеші // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 715-719. | en_US | 
| dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості застосування основних підходів (системного, хронологічного, формаційного, цивілізаційного, синергетичного) здійснення історико-педагогічного дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті в другій половині ХІХ-початку ХХІ століття. | en_US | 
| dc.language.iso | other | en_US | 
| dc.subject | історико-педагогічне дослідження | en_US | 
| dc.subject | системний підхід | en_US | 
| dc.subject | хронологічний підхід | en_US | 
| dc.subject | формаційний підхід | en_US | 
| dc.subject | цивілізаційний підхід | en_US | 
| dc.subject | синергетичний підхід | en_US | 
| dc.subject | початкова школа | en_US | 
| dc.subject | Закарпаття | en_US | 
| dc.title | Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи | en_US | 
| dc.type | Article | en_US | 
| Располагается в коллекциях: | Статті | |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Фізеші О. Й. 14.pdf | Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи | 278.16 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | 
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

