Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2316
Title: Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи
Authors: Фізеші, Октавія Йосипівна
Keywords: історико-педагогічне дослідження
системний підхід
хронологічний підхід
формаційний підхід
цивілізаційний підхід
синергетичний підхід
початкова школа
Закарпаття
Issue Date: 2013
Abstract: У статті розглядаються особливості застосування основних підходів (системного, хронологічного, формаційного, цивілізаційного, синергетичного) здійснення історико-педагогічного дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті в другій половині ХІХ-початку ХХІ століття.
Description: Фізеші О.Й. Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи / О. Й. Фізеші // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 715-719.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2316
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Фізеші О. Й. 14.pdfІсторико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи278.16 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!