Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2316
Title: Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи
Authors: Фізеші, Октавія Йосипівна
Keywords: історико-педагогічне дослідження
системний підхід
хронологічний підхід
формаційний підхід
цивілізаційний підхід
синергетичний підхід
початкова школа
Закарпаття
Issue Date: 2013
Abstract: У статті розглядаються особливості застосування основних підходів (системного, хронологічного, формаційного, цивілізаційного, синергетичного) здійснення історико-педагогічного дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті в другій половині ХІХ-початку ХХІ століття.
Description: Фізеші О.Й. Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи / О. Й. Фізеші // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 715-719.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2316
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фізеші О. Й. 14.pdfІсторико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи278.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.