Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2316| Title: | Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи | 
| Authors: | Фізеші, Октавія Йосипівна | 
| Keywords: | історико-педагогічне дослідження системний підхід хронологічний підхід формаційний підхід цивілізаційний підхід синергетичний підхід початкова школа Закарпаття | 
| Issue Date: | 2013 | 
| Abstract: | У статті розглядаються особливості застосування основних підходів (системного, хронологічного, формаційного, цивілізаційного, синергетичного) здійснення історико-педагогічного дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті в другій половині ХІХ-початку ХХІ століття. | 
| Description: | Фізеші О.Й. Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи / О. Й. Фізеші // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 715-719. | 
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2316 | 
| Appears in Collections: | Статті | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Фізеші О. Й. 14.pdf | Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи | 278.16 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

