Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2316| Titel: | Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи | 
| Autoren: | Фізеші, Октавія Йосипівна | 
| Stichwörter: | історико-педагогічне дослідження системний підхід хронологічний підхід формаційний підхід цивілізаційний підхід синергетичний підхід початкова школа Закарпаття | 
| Erscheinungsdatum: | 2013 | 
| Zusammenfassung: | У статті розглядаються особливості застосування основних підходів (системного, хронологічного, формаційного, цивілізаційного, синергетичного) здійснення історико-педагогічного дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті в другій половині ХІХ-початку ХХІ століття. | 
| Beschreibung: | Фізеші О.Й. Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи / О. Й. Фізеші // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 715-719. | 
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2316 | 
| Enthalten in den Sammlungen: | Статті | 
Dateien zu dieser Ressource:
| Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Фізеші О. Й. 14.pdf | Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи | 278.16 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen | 
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.

