Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2316
Название: Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи
Авторы: Фізеші, Октавія Йосипівна
Ключевые слова: історико-педагогічне дослідження
системний підхід
хронологічний підхід
формаційний підхід
цивілізаційний підхід
синергетичний підхід
початкова школа
Закарпаття
Дата публикации: 2013
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються особливості застосування основних підходів (системного, хронологічного, формаційного, цивілізаційного, синергетичного) здійснення історико-педагогічного дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті в другій половині ХІХ-початку ХХІ століття.
Описание: Фізеші О.Й. Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи / О. Й. Фізеші // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 715-719.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2316
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Фізеші О. Й. 14.pdfІсторико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи278.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.