Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2310
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФізеші, Октавія Йосипівна-
dc.date.accessioned2018-08-16T05:42:36Z-
dc.date.available2018-08-16T05:42:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2310-
dc.descriptionФізеші О. Й. Організаційно-педагогічне реформування початкової школи в процесі приєднання Закарпаття до Радянської України / О. Й. Фізеші // Наука і освіта. - 2017. - № 4. - С. 172-180.en_US
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлена необхідністю підвищення якості початкової освіти, забезпечення умов для початкового навчання в контексті національної культури, рідномовного середовища з опертям на загальнолюдські цінності. Зважаючи на це, вагомого значення набуває вивчення ретроспективи національної освіти, зокрема функціонування закарпатської початкової школи, яка в силу історичних обставин, крім напрацьованих власних здобутків, засвоїла і реалізувала європейські освітні моделі. Об’єктивний історико-системний аналіз цього досвіду розширить можливості визначення перспектив реформування української початкової школи в контексті єдиного освітнього простору. Мета полягає в науково-теоретичному обґрунтуванні особливостей організаційно-педагогічного реформування початкової школи в процесі приєднання Закарпаття до Радянської України.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectрадянська Українаen_US
dc.subjectЗакарпаттяen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectучителіen_US
dc.subjectнародна освітаen_US
dc.subjectшкільництвоen_US
dc.titleОрганізаційно-педагогічне реформування початкової школи в процесі приєднання Закарпаття до Радянської Україниen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фізеші О. Й. 8. _2017_4_31.pdfОрганізаційно-педагогічне реформування початкової школи в процесі приєднання Закарпаття до Радянської України775.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.