Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2310
Назва: Організаційно-педагогічне реформування початкової школи в процесі приєднання Закарпаття до Радянської України
Автори: Фізеші, Октавія Йосипівна
Ключові слова: радянська Україна
Закарпаття
початкова освіта
учителі
народна освіта
шкільництво
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження зумовлена необхідністю підвищення якості початкової освіти, забезпечення умов для початкового навчання в контексті національної культури, рідномовного середовища з опертям на загальнолюдські цінності. Зважаючи на це, вагомого значення набуває вивчення ретроспективи національної освіти, зокрема функціонування закарпатської початкової школи, яка в силу історичних обставин, крім напрацьованих власних здобутків, засвоїла і реалізувала європейські освітні моделі. Об’єктивний історико-системний аналіз цього досвіду розширить можливості визначення перспектив реформування української початкової школи в контексті єдиного освітнього простору. Мета полягає в науково-теоретичному обґрунтуванні особливостей організаційно-педагогічного реформування початкової школи в процесі приєднання Закарпаття до Радянської України.
Опис: Фізеші О. Й. Організаційно-педагогічне реформування початкової школи в процесі приєднання Закарпаття до Радянської України / О. Й. Фізеші // Наука і освіта. - 2017. - № 4. - С. 172-180.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2310
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фізеші О. Й. 8. _2017_4_31.pdfОрганізаційно-педагогічне реформування початкової школи в процесі приєднання Закарпаття до Радянської України775.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.