Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2307
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фізеші, Октавія Йосипівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-08-15T08:30:18Z | - |
dc.date.available | 2018-08-15T08:30:18Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2307 | - |
dc.description | Фізеші О. Й. Соціально-економічні чинники становлення початкової школи Закарпаття: повоєнний період / О. Й. Фізеші // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія". - 2017. - Вип. 1(5) - С. 43-46. | en_US |
dc.description.abstract | Приєднання Закарпаття до складу Української Радянської Соціалістичної Республіки після завершення Другої світової війни супроводжувалося соціально-економічними, суспільно-політичними та культурологічними змінами, які детермінували перетворення в освітній сфері. Найбільш чутливими до цих змін були освітні заклади, які забезпечували початкову освіту, початкові школи. У статті розглядаються соціально-економічні особливості (адміністративна, топонімічна, земельна реформи), демографічні зміни (урбанізація, етнічні зміни), зміна мовної політики як чинники прогресивних (збільшення кількості шкіл, покращення матеріально-технічного забезпечення) та регресивних (ідеологізація змісту освіти) змін, які мали місце у розвитку початкових шкіл Закарпаття повоєнного періоду | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | соціально-економічні чинники | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | радянський період | en_US |
dc.title | Соціально-економічні чинники становлення початкової школи Закарпаття: повоєнний період | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Фізеші О. Й. 5 _2017_1_12.pdf | Соціально-економічні чинники становлення початкової школи Закарпаття: повоєнний період | 385.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.